tisdag, augusti 09, 2011

Och nu sitter man här igen jobbar 6.20-14.50, sedan har jag planerat att gå hem och sova ett tag innan man beger sig på yoga.
I helgen var jag och Marie i stugan, det var supermysigt, vi solade, gick på loppis, spelade badminton åt jättegod mat och avslutade kvällen/natten med monopol. Dagen efter blev det en film och en promenad runt sjön innan hemfärd.
Igår hade vi bestämt att gå en powerwalk på morgonen men jag blev inringd för jobb i fyra timmar, slutade 13.15 och vi stack istället till Höganäs till Ittala och Lager 157, hittade några tröjor. Sedan var det dags för sats, gick på dansaerobics med Linn. Det var så sjukt längesedan jag var där, jag vågar nästan inte skriva ut hur längesedan (28 juni) så det var så ootroligt skönt och roligt att komma igång igen!
Igår var också dagen då jag nästan bokade flygbiljett, men det blir idag istället! :)

Nu ska jag äta vidare på min frukost efter massa strul med min telefon, byte av dator och bla bla bla. "Alltid är det nått som strular" - Mamma Astrid i Mysteriet på Greveholm

Inga kommentarer: