måndag, juli 25, 2011

I'm back.., höhö typ!

Ja vad ska man säga?
Även om sommaren är här rent biologiskt, så finns det ändå lite anledningar att tveka.. Har det någonsin varit såhär kallt under juli månad? haha asså jag ville typ ha vantar på mig imorse när jag cykla till jobb med paraplyet i ena handen. K-a-t-a-s-t-r-o-f-a-l-t
Nåväl jag ska väl inte klaga, fick ju en veckas semester i Kroatien och några fina dagar i London. Nu är det jobb som står på tapeten resten av veckorna och så hoppas jag på en del roligheter :)

Somnade nyss på spikmattan i 40 minuter, det var riktigt skönt men kände lite smärta när jag skulle resa mig med hål från huvudet till rumpan. Känner mig mer som en levande människa nu, de där morgonpassen på jobb tar kol på en alltså. Imorgon är det 7.05-16 typ och sen måste jag träna? 3 veckor sedan sist, inte tilltåtet! :o

skulle ladda upp fler bilder egentligen men det sket sig så det får bli en bara från båtturen i kroatien! var tvungen att köpa nya solbrillor då jag satte mig på dem andra :(




Inga kommentarer: